کارواخال: بدترین 30 دقیقه نخست تاریخ رئال مادرید را شاهد بودیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارواخال: بدترین 30 دقیقه نخست تاریخ رئال مادرید را شاهد بودیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارواخال: بدترین 30 دقیقه نخست تاریخ رئال مادرید را شاهد بودیم

طرفداری- بنا به گزارش AS، دنی کارواخال بعد از شکست سنگین رئال مادرید مقابل همسایه های شهری، به سؤالات خبرنگاران در کنار زمین مسابقه پاسخ داد.

شکســت: "اولاً، می خواهم از هوادارانمان طلب بخشش کنم. ما امروز وظایف خود را به درستی انجام ندادیم و باید به اتلتیکو تبریک بگوییم چرا که تیم بهتری بودند. کاری که ما باید انجام دهیم، فراموش کردن هرچه سریع تر این مسابقه و این نتیجه است."

تصـویر: "30 دقیقه نخست این دیدار می تواند بدترین بازی تاریخ رئال مادرید قلمداد شود، که موقعیت ها را به آنها هدیه می کردیم و خودمان هیچ موقعیتی خلق نکردیم."

کلیـد: "خیلی زود است که  در مورد شکست صحبت کنیم، ما هنوز عصبانی هستیم، اما نتیجه نشانگر حقیقت است و ما قطعاً احساس سرافکندگی می کنیم."

روحیـه: "چند بازی اخیر به نفع آنها رقم خورده است. ما باید این وضعیت را تغییر دهیم چرا که توانایی انجام چنین کاری را داریم."

4-0: "این یک بازی لیگ است، نه یک بازی حذفی در کوپا یا چمپیونزلیگ، اما همچنان دردناک است. همانطور که گفتم، باید هرچه سریع تر این بازی را فراموش کنیم."

رجز خوانی همشهریان: "آنها هنوز متصدی نیستند. درست است که در چند دربی اخیر پیروز شده اند، اما بیایید تا پایان فصل صبر کنیم و ببینیم که چه کسی عناوین را در اختیار دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 13:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.